söndag 11 februari 2018

Tävlingsledarutbildning

Efter några timmars sömn så for jag till Häverö, det är alltid svårt att beräkna tiden så jag kom ju förståss innan någon var där. Eftersom OS startat och tjejerna körde skiathlon så lyssnade jag på radion. Eftersom Grisslehamn låg 5 km därifrån så åkte jag dit och tankade. Så nu kan jag checka av den platsen också! Hörde Charlotte Kalla ta guld och debutanten Ebba köra in på en fjärdeplats. Spännande! När Kalla hade vunnit och jag kom tillbaka så hade de andra kommit. Vi var åtta stycken, fyra från Tierp. De andra var från Älvkarleby, Olandstrakten och Vallentuna. Det var ganska kallt ute och det kändes även inne. Så mysigt att få slänga sig på sängen på världens gulligaste B&B med båtar överallt sedan. Tror jag sov före 10, jag var helt slut. Vaknade vid sju i morse, duschade och kollade på herrar i längdspåret till frukosten. När det gäller utbildningen så gick vi igenom resten, tycker inte det var så mycket jag inte visste om. Ska göra ett  teoriprov och börja klura på datum för praktiskt prov. Var hemma runt 19 och sedan orkade jag inte göra nåt mer. Uno blev väldigt glad när jag kom hem och skulle bara mysa. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar