tisdag 27 februari 2018

Måndag så vilosam

He, he eller kanske man skulle döpa om de där lediga måndagarna till något annat. Den här måndagen tog jag tag i och ansökte om vägskyltar, fixade kontot på SAgik och mailade folk. Märkte upp böcker och rastade hundar i två omgångar. Städade gjorde jag också och hjälpte Stefan med lite grejer. Spretigt men det blev ändå en del gjort om jag säger så. På kvällen var det ju sista gången på min första kurs. Några kommer ju att fortsätta och de flesta kommer jag träffa på i andra sammanhang. Jag är så imponerad på vad de lärt sig och alla hundarna är så speciella och fina. Jag kunde även låna ut lite kurslitteratur nu ju, vilket känns roligt. Pia bjöd på fika så nu har jag några bitar av världens godaste chokladbollsrulltårta här hemma. Hemma så la jag ut de sista övningarna och testade att lösenordsskydda inläggen. Då kan ju bara de som går kurs ta del av övningarna. Eftersom jag inte kan hålla mig till en planering nån gång, så är det bättre att lägga upp efter vad vi faktiskt gjort och inte vad jag planerat. Tycker det känns ganska bra nu när jag kör igång nästa kurs att kunna visa in dem på bloggen och ge dem några förberedande uppgifter. Allt går så mycket enklare nu när jag vet vilka administrativa uppgifter jag behöver redan innan. Mycket vunnet att köra en ny direkt. Det var roligt det här också! Vilken tur att jag liksom halkade in på instruktörsbanan. Tack till fem +1 för det också. 

Har tyvärr inte bilder på alla snyggingar men två har jag i alla fall hunnit fota. Noss och Olle 😍 (den älste och den yngste) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar