fredag 2 februari 2018

Dryg vecka och ett roligt minne

Veckan blev ganska jobbig då vi hade kvällsträff på onsdagen och jag hade långfredag idag också. Det brukar ju gå ganska bra men just den här veckan toksnöade det flera dagar. Livet blir så jobbigt! På natten till fredagen började det dessutom att blåsa så det drev fruktansvärt mycket. Tog mig inte ens ut, utanntog med mig hundarna till Hallen på morgonen och skottade. Tog en promenad där nere för där hade ju Stefan i varje fall plogat. Våran gård är hemsk just nu och fåren de vägrar att gå ut de. 

Det dök i alla fall upp ett minne som roade mig ganska mycket. Det var från 2011 och jag hade ifrågasatt något, höll på att skratta ihjäl mig när jag kom på vad det var, läste gamla mail och såg vilka som då hade supportat mig och vilka det handlade om den gången. Ännu en gång stod det klart att jag är densamme, jag ifrågasätter en sak jag tycker är fel. Även den som kände sig trampad på är den samme. Jag skulle kunna dra raka paralleller hur de reagerade då som 2017. De inblandade tar allt väldigt personligt, det går inte att skriva eller fråga någonting utan att de känner sig påhoppade. Det gick inte då och det gick inte nu, så skönt att slippa ha de där individerna i mitt liv. Sååå tacksam för det! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar