måndag 5 februari 2018

Helg

Helgen blev lugn eftersom man inte orkade göra nåt mer än att börja ta sig ut i snön. Vi åkte uppåt Örbodarna men fick vända efter ett tag. Gick en bit efter vägen där med hundarna. Stefan började ploga upp gården lite smått på lördagen. Bokade hallen och var och tränade på lördagen med Helen och på söndagen med Liza och Nora. Tack för Hallen såna här vintrar. Började på med en ide jag fått angående kurser och sedan städade jag och strök. På lördagen så trodde vi det hade snöat klart men det kom ca 10 cm till natten till söndag. Strömlös blev vi också och utan internet en del under söndagen. Men på söndagen tog jag mig i alla fall ut i skogen, även om det blev lite kortare sväng än vanligt. Det är i alla fall bra träning tänker jag! 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar