måndag 7 maj 2018

Kortvecka

Trots att veckan bara blev tre dagar lång var det hur mycket extra som klämdes in så det kändes som en hel. Av olika orsaker som utflykter och nationella prov så kastade vi om en del. Detta gjorde att jag tex kunde ha bara fyrorna ett 80 minuterspass själva. Guldtid då vi kunde repetera musikteori och sedan spela boomwhackers. Hade även bara femmor ett långpass och sedan 4-5 tillsammans ett pass då vi kunde knyta ihop Peter och vargen som vi jobbat lite med. Sedan var det annat som hände också som att vi var till Västansjö för träff med de andra fritidshemmen. På torsdag eftermiddag spånade vi över hösten. Käpphästarna som vi gjort på fritids till öppethus hann precis bli klara. 
Eftersom vi är inne i maj och vi bokade upp hela onsdagen för fri träning. Så hann jag ändra till sommartider i Hallen. Eftersom någon vänlig själ lagt på 25 sandsäckar på banan så fick jag lite styrketräning på torsdagsmorgonen då jag var dit och rev banan. 

På fredagen slutade jag tidigt och orkade inte riktigt sätta igång med något. Tittade på dokumentationen från Emils slutproduktion. Hade glömt bort hur bra de var. Alltså vissa sjunger så himla bra och musiken är vacker, skriven av Anders Skog. Minns Anders som en gitarrgalen, filosofisk och rolig person då vi gick på gymnasiet tillsammans. Jag har tittat på två så jag har ytterligare en uppsättning kvar. Då Emil gör Lysander, rollen som han var backup på.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar