måndag 14 maj 2018

Stängselhelg

Helgen fortsatte i samma galna tempo. På lördagen hade jag fullt upp hela dagen. Var ut med hundarna först och sedan gick vi och stängde. Vi tog fyran men det var ganska mycket att göra så vi hann inte klart. Jag åkte för att städa servicehuset innan det kom folk dit som skulle sova över. Från Jönköping kom de, skulle gå bph på lörd och MH på söndag. Tänk vad mycket hundfolk man får förmånen att träffa genom Hallen ändå. På eftermiddagen drog vi upp några stubbar och sedan stängde jag åt fåren så de kunde beta av framsidan av stallet. Var bjuden till Dahlins men fick hoppa det, har liksom inte den tiden nu. På söndagen var jag anmäld till Härnösand men tog mig inte tiden att åka dit heller. Har inte ens haft tid och träna på sistone. På söndagen började vi med att riva en bit för vi behövde isolatorer. Kikade förbi vid stallet där vi träffade på Stella och Silvrr. Vi gav oss sedan på femman där vi fick stänga bort en hel del efter som det är så blött där. Tror vi kan skylla det på bävern som gjort stor skada. Fick blommor på fredagen för jag hade viss namnsdag. De har varit så fina hela helgen. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar