torsdag 31 maj 2018

Hemma

Vilken fin present jag fick! Det var så mycket bättre än jag trott att åka på det sättet. Eftersom guiden var så kunnig så fick man ju höra så mycket om allt annat. Att det är vackert och högt det kan man ju se men hur människor lever och har levt är ju lite svårare att veta. Hur som helst så var hela resan över förväntan. Det var skönt med ledigt på måndagen men det blev bara lite fix med får och sedan for vi till Gävle och Ann för en återträff. Fick lite fler nya övningar jag kan köra med Uno och han fick vattentraska lite också. På kvällen var jag ensam för Stefan var och klöv ved. Började plocka ut alla trädgårdsmöbler samt planterade om blommor. På tisdagen jobbade jag och vi var på hembygdsgården och hade hantverksdag. Det var super varmt så på fritids blev det Hypperna. På kvällen gick jag till sjön och hundarna fick simma. Sen var jag hemma och klippte gräset till sena kvällen. På onsdagen ledje jag bort slöjden och hann äntligen bestämma med 4-6 vilka låtar de ska sjunga. Fick även ha ett pass extra med 5-6, vi hade ett jätteroligt pass och spelade hit the road Jack. Släpade fram typ alla instrument vi har. Det blev bad en eftermiddag till på fritids, vi kan kalla Hypperna för vår filial snart. På  vällen var Jonas hit med pizza och sedan stack vi till Bollnäs. Var en sväng till Bolinders för Thompa skulle ha några papper av mig, fick kaffe och satt och surrade ett bra tag. Sedan for vi förbi där Helen bor för jag skulle visa Stefan. När vi ändå var i farten så åkte vi till Laviken så jag kunde visa var Ullis och Malin bor. 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar