onsdag 6 juni 2018

Det går bra

Har faktiskt gått riktigt bra med årsdag och födelsedag den här gången. Det är skönt att Emil är hemma och det är ganska fullt upp hela tiden. Vädret slog om så man till och med frös, 8 grader och blåst. Skaplig skillnad mot för på söndagen. Eftersom jag var ledig på måndag så gjorde vi undan en del här hemma. Jag skapade ett evenemang till vår jubileumsvecka, fixade hemsidan och vi började stänga på andra sidan vägen. Passade även på att titta till Hallen och flytta hem en gunga. Gräsmattan är väldigt torr nu men irisbuskarna blommar redan På kvällen var vi på nostalgikoncert med Elnas klass. Det har ju varit roligt att följa dem de här tre åren, precis som när Emil gick estetiska. På tisdagen jobbade jag, repade skolavslutningsånger hela dagen. Fixade klart med lite specialuppdrag och fick ett samtal från en vän. Äntligen hade hon tid att prata en stund och efter det känner jag mig lugn. Natten mellan årsdagen och födelsedagen hade jag väldigt svårt att somna men då hade jag kontakt med annan vän med på messenger. Tänk vilken tur  att jag har några såna som jag känner att jag kan lita på. Fick även en blomma från en annan. I framtiden så jag får se till att jag har såna vänner runt mig så kommer inget dåligt att hända. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar