söndag 10 juni 2018

Helg med bad och värme

En helg fylld med lite av varje, fick prioritera bort Bollnäs på lördagen. Mest för att jag var lite bakis och otroligt senstartad. Jag hade alldeles för mycket att göra också. Har en del oklart på jobbet och jag var tvungen att fixa lite åt fåren eftersom det är dyngkörare på ingång. Snart ska även djuren komma hit och då måste jag flytta fåren till den andra hagen. Gjorde i ordning på ladan så de kan gå in där i stället. Sågade ner buskarna i slänten som de gått i bakom ladugården. Det var populärt. På lördagen grillade vi på kvällen och på söndagen åkte Emil. Tagit bilen ner till badet och Snoddas blir så upphetsad redan i bilen så jag tror han ska få hjärtinfarkt. Han simmar också galet mycket och sedan är han liksom totalstel efteråt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar