lördag 16 juni 2018

Intensivt

Världens vackraste barn hade sin skolavslutning på tisdagskvällen. De var så duktiga! Sjöng så det stod härliga till och spelade så fint. Det är så otroligt skönt att ha Thomas som ställer upp och kompar, är så glad för det. Dessutom var både Sverker och Peter också med på en del. Vilken fin avslutning det blev då vi överraskade Göran med avslutningssång också.
På onsdagen var det fullt ös eftersom det var folk lediga och sjuka. Karin och jag var på fritids! På torsdagen var det en vikarie insatt så då hann man vara med på lite planeringsprat. Både på onsdagskvällen och torsdagskvällen var jag ute och stängde. Inte dök det upp någon dyngkörare heller. Men på torsdagen var det visst dags för visp igen. På fredagen var det stängt för planering så då hann vi i alla fall göra lite grann på jobbet. Det är svårt att planera när man inte vet vilka vi har bara. Det är liksom intervjuer också mitt i allt. Jobbade till tre och sedan skyndade jag mig hem och stängde om åt fåren. Medans jag väntade på att de skulle kolla in nya stället så hann jag klippa lite gräs. Sedan stängde vi bort dem och hann sedan med att rulla ihop näten eftersom nötterna behövde flyttas. Hittade ett fågelbo med två ägg och en liten nykläckt unge. Hoppas de klarar sig nu bland alla tjockisar. På fredagskvällen var vi till Sörfly på lite sommaravslutning. Det var jättemysigt, fin miljö, god mat och trevligt folk. Stefan fick skjutsa och hämta sedan på natten.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar