lördag 9 juni 2018

Nationaldag

Skönt med ledig dag mitt i veckan. Sov länge och gick med hundarna, var upp till Bollnäs. Först till Bolinders och hämtade grejer. Olle var överlycklig över att Uno var med 🤗 var sedan upp på klubben och tränade lite med Helen. Vi flyttade även alla hinder så gräset ska bli klippt. Vi körde en liten kombo, en start från någon tävling Helen varit på nyligen. Det fanns hur många lösningar som helst att testa, älskar såna kombinationer. For hem och lämnade av salsa innan Vie, Uno och jag for till stugan för lite städning. Jag har bara varit där en gång sedan 2013. På sommaren då bodde vi där några dagar och målade, Olle och jag. Han gillade verkligen att vara där, vet inte om det är därför eller om det bara har varit andra hinder för att ta mig ut dit. Uno var valp när vi var där då ❤️ Emil kom också ut till stugan när han kom från Bollnäs. På kvällen var jag till Sara en sväng för Bonzo skulle testa lite Nosework. 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar