torsdag 24 juli 2014

Gymmat eller nåt

Igår ringde en gammal vän och då bölade jag mest. I dag ringde en lite nyare vän och det kändes lite bättre. Igår var det nog den varmaste dagen jag upplevt och så sent som vid  nio var det 20 grader. Gick sent på kvällspromenad med hundarna men det hjälpte föga, trodde Zeb skulle ramla ihop. De andra fick ett varsitt kort agilitypass när vi kom in.

Idag var det bara 25 grader så då tyckte jag det var en bra ide' att skotta ut bädden hos fåren. Yes vilken envis kärring jag kan vara ibland för med några 10 minurers raster så höll jag nog på i fyra timmar. Pucko-Karin (vilket är mitt nya smeknamn) kommer förmodligen ha världens träningsvärk i morgon. Det där är verkligen ingen bra egenskap hos mig, det där att jag aldrig ger mig.... Ska bara... Men det blir roligt imorgon när golvet fått torka och man får halma fint åt de där bräken.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar