söndag 27 juli 2014

Varmt

Det fortsätter att vara varmt och jag är verkligen glad att jag inte anmält någon tävling. Det kommer lite lagtävlingar framöver så vi fokuserar på det. Just nu gör jag inte många knop överhuvudtaget för jag fick inte bara träningsvärk. Det liknar snarare ryggskott än nåt annat. Jag har väldigt ont i ryggen i varje fall. I fredags ringde vi runt och kolla vart dom hade färg. Jonas har målat halva framsidan på stallet och man vill ju inte byta färgsort. På granngården i Söderhamn fick vi napp, så det blev en tur dit. Sara var med, jag tror det var den varmaste dagen hittills så det var ju inte jobbigt att åka bil med ac direkt. Två dagar nu har Sara med två hundar varit nere vid badet samtidigt som oss. Herregud vilket gäng, vad de simmar och Snoddas  är klart snabbast av allihop. Zeb har inte varit med på promenaderna men han motionerar bra nog i vattnet. Till och med Uno simmar riktigt mycket nu.

Igår skjutsade jag Emil och några kompisar till Bollnäs. Jonas följde med till Bymansro på femkamp och grill. Stefan mjölkade och vi var bara hemma. Det känns inte som man har kraft över till att vara social. Att åka på femkamp känns som att klättra över det högsta berget eller nåt. 
I kväll blev vi däremot bjuden på mat igen av Nomyr och svärmor. Det är ungefär vad jag fixar i form av sociala kontakter. Skönt att bara få åka bort och äta så där.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar