fredag 28 augusti 2015

Alla på samma ställe nästan

Idag gick nästan alla våra djur bredvid varann. Ja inte de där 23 stycken som går hos Gittan då. Men de andra tre flockarna. 


Jag har skurat och vi har flyttat kvigor idag. Sedan var jag till Bollnäs. Ett par kabel köpta på musikaffären och några klingor till röjsågen på granngården. Men egentligen var jag dit för att jag skulle titta ut en gåva på mobackes. Eftersom jag har sagt upp mig så ska vi bli avtackade av kommunen. Det var ju minsann en trevlig överraskning. Nu har jag varit och kollat på vad jag vill ha. Men vi får presenterna senare. Ska bli spännande att se när det blir, det blir väl när jag är i Umeå förståss. Apropå Umeå så såg jag att reflektionen ska skickas in senast 9/9 GAH!!!!
Från Haparanda har jag fått meddelanden om att Emil har hittat en liten möblerad 1:a som han skrivit kontrakt på. Han hade sån tur att den blev tom idag också. För det var tydligen fullt på vandrarhemmet han bott på i helgen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar