lördag 29 augusti 2015

Tävling i Hudik

Var på världens lämpligaste tävling idag. Sov först ända till efter 8 och åt frukost i lugn och ro. Gick sedan med hundarna en timme i skogen innan jag rullade mot Hudik. Då det inte var jättemånga starter och var på en bana så hinner man både titta och vila. Tre lopp för salsa var det och det blev disk i alla tre. I första hopploppet gick hon såå himla fint ända tills på slutet. Jag hamnade på fel sida av en tunnel och sedan hade jag ingen riktig plan. Hon tog hindret efter tunneln från fel håll. Surt var det för vi var väldigt bra dit! Uno var med och minglade hela dan. Kom hem vi halv sju och sedan lagade jag lite mat. 

Ikväll är det lyskväll men vi hamnade i soffan efter maten. Månen har en form av lyskväll den med. Kanske därför jag inte kan sova. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar