måndag 24 augusti 2015

Timrå

Väldigt lämplig tävling då det var tre hopplopp och vi började vid 8. Vid 12 var jag klar och kunde rulla hemåt. Han blev i alla fall bättre för varje lopp. I första var han väldigt disträ och var mer utanför banan och när han var på banan var han flokig även där. I andra klassen gick det bra ända till hinder 9 då ett långhopp skulle tas rakt mot tälten och en hinderfixare. Fick honom till mig ganska snabbt och sedan var det ett mingel vid slalomen också. I sista klassen var starten svår och vi hade också problem med den sedan var jag i vägen för honom innan slalomen. Men han var kvar med mig hela banan i alla fall. Det var agiliyrelaterade grejer vi missade på. 
Väl hemma klöpp jag lite gräs och var ner till sjön med hundarna för lite bad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar