fredag 7 augusti 2015

Jobbat

Så har jag börjat arbeta då. Helt utan ångest, det är ju inte precis som att livet tar slut i och med att man börjar jobba. Ibland kan man tro det när man läser en del folks inlägg på fejjan tex. Jag tycker det är ganska roligt att jobba faktiskt. Den här veckan har det varit lite barn och då är vi tillsammans med förskolan. Då får man passa på att ha hand om de där sköningarna i tre årsåldern också. Hade ukulelen ute och spelade lite. Då var det en liten tjej som frågade sen: karin var har du din spelare? Sa ju att dom var sköna!! En dag hade jag hela tre fritidsbarn, lånade ett från förskolan och då var vi i gympasalen. De 4 barnen lekte och jag röjde i mitt musikförråd och städade gympaförrådet. Det var väldigt bra att slå två flugor i en smäll. Sedan har vi gjort lite nytta med att kolla lite på vårt schema också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar