måndag 17 augusti 2015

Hemma måndag

Mään idag har jag hunnit med mycket nyttigt och roligt. Började med sovmorgon. Under promenaden plockade jag 1 liter blåbär. La ut matsedel på skolans blogg och kollade lite mail. Skurade ladugård i 2 timmar, lunchade och duschade. (Ofta man duschar innan träning men håret var nämligen fullt av koskit 😁) Hämtade Erika och Lava och for till Häggesta för privat träning för Jocke med Uno. Uno var faktiskt inte på värsta viset. Var väl bara första varvet han var lite flokig. Däremot så hittade ju Jocke på så många konstigheter som jag hade problem med. Så bra när nån säger vad man ska göra, för sånt skulle ju jag aldrig komma på själv liksom.  Handlade lite när vi for förbi Kilafors. När jag kom hem gjorde jag paj och tränade med Salsa. Tog hela gänget ner till badet och simmade. Åkte förbi hundhallen och kollade läget. Tömde sopor och kassan. Var och bytte vattnet åt fåren. Gjorde middag och har ätit. I kväll kollade vi på film. Ingen har ringt till Emil från Arvika idag så nu lutar det åt en norrlandsturné i helgen.

Hej du gamle vän, vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar