tisdag 25 augusti 2015

Jobbettogaldrigslut

Det blev en ganska lång måndag. Dels blir det ju en hel del plock när man varit borta några dar. Skulle ju tvätta alla kläder också. Sedan var vi och fyllde en vagn med säd. Behövde inte skotta så mycket men tillräckligt så jag fick hela kängorna full. Och svettades för det var bra varmt även idag. Efter det så var vi på nysådden och stängde. Det var mycket som var trasigt och så blev vi tvungen att gå med röjsågen. Råkade kliva i ett myrbo och fick hela benet fullt av uppretade myror. Svettades vansinnigt mycket. Stefan åkte sen och pressade och jag stängde klart själv.
Sedan blev det att jag skulle skjutsa Jonas på träning. Då var vi på Ica innan, Jonas fick panta och jag handlade. För det var ganska tomt i kylskåpet när jag varit borta också. När jag kom hem städade jag nedervåningen och tränade lite med hundarna. Gjorde tacos bara för att jag var så hungrig. Det var någon fotbollsmatch på tv:n och det är ju inte direkt mitt största intresse. Men vi åt i varje fall där inne. Sent som attan åt vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar