lördag 11 juni 2016

Början på några intensiva dagar

Först och främst var jag helt slut efter den där kvigbravaden i helgen. Att åka till skolan och jobba kändes som rena semestern. På förmiddagen var vi i kyrkan och tränade och efter lunch så skrev jag program och så. Det var jättevarmt och kvalmigt hela dagen. Satt ute på bron och så började det blåsa, åska och regna. Kovo blev jätterädd, tog ut dem på en promenad efteråt och då glömde han bort det. Blev lite träning för Uno och Vie. Sedan var vi och fyllde vatten åt "dårarna" På onsdagen började jag inte förrän halv tio. Hann till och med träna lite med Salsa efter promenaden. När jag kom till jobbet tränade jag lite med alla grupper. På lunchen åt sexorna fint och femmorna och jag sjöng deras låt. Det var 25:e året de åt avskedslunch, då kan man verkligen kalla det för en tradition. Stängde på fritids och vi skulle ha tränat men vi var flera som inte orkade. Det blåste som attan också. Blev en promenad i stället. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar