fredag 17 juni 2016

Fredag

Började dagen med skogen och hundar som vanligt. När jag kom hem tog jag bilen och skulle plocka ett staket inne hos knäppkvigorna. Vi stängde av fållan eftersom vi inte ville att de skulle gå ner mot trean när kossorna var på den. Det är ju liksom bara 83:an mellan då. Trodde i min enfald att de inte skulle märka mig. Men det blev värsta attraktionen. De sprang runt och brallade och var riktigt lyckliga. Sedan åkte vi till Bollnäs, jag gjorde en del ärenden medan svärmor och Stefan träffade nya revisorn. Var och köpte mat åt Salsa och nya dynor till stolarna på bron. Köpte lite smågrejer på rusta, till sist så visste jag inte vad jag skulle hitta på. Det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med hos revisorn. Till slut hamnade jag på Biltema. Skulle ju verkligen inte ha nåt men hittade nyckelringar och Sudden (ha, ha) för den stora summan 39 kronor! Vi åkte och lunchade, sedan gick eftermiddagen snabbt. Tränade lite med hundarna så de skulle vara nöjda en stund. Vid 17 rullade jag iväg norrut, tankade och grejade lite först. Jag hade bokat hotell i Umeå och kom fram dit vid 22.30. Nu sitter jag i sängen och tittar på TV. 


Där är ju min lilla badanka också 😃 Tillsammans med 586:an som verkar vara en riktig linslus.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar