torsdag 2 juni 2016

Helg och ledig måndag

Trodde ju liksom att kossorna skulle gå ute på nätterna snart men i helgen var de fortfarande inne. Så jag gick i ladugården både lördag och söndag morgon. Det har liksom hållt på att regna i en hel vecka och skogen var full med vatten. På söndagen var vi och köpte en bil som pappa ska ha. Äntligen fick Anna stå som ägare på en bil, det kan ju vara på tiden vid 53 års ålder. På eftermiddagen var vi och fikade hos mamma för det var morsdag. Efter en söndag som bara försvann följde en väldigt stressig måndag då jag hade typ 17 viktiga grejer att göra på min lista. Kändes som dagen aldrig tog slut. Det var Apotek, stängning, hundfrisering, gräsklippning, förbereda för tovning, sköta får och så höll jag på och ringa Bollnäs bostäder mitt i det där också.


Kovo blev inte lika ful som Salsa.



Tovade smultron på strå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar