fredag 3 juni 2016

Lång och varm tisdag

På tisdagen körde jag någon form av heldag. Började 1 timme tidigare och slutade 2 timmar senare. Vi var på hembygdsgården hela dagen. Jag våt-tovade med 5 grupper och satt mitt i solen och värmen kom precis som de lovat på vädret. Varmt var bara förnamnet, alltid när man gjort såna här dagar så blir man jättetrött på fritids. Vi försökte dessutom skriva ihop något intellegent till Hela Hälsingland, mycket tok blev det. Tur att Johanna kom och fixade till den innan vi skickade in den på onsdagen. Redan på torsdagen var vi med!

Barnen på förskolan var väldigt duktiga på sommarfesten och jag lyckades till och med få med en del föräldrar på skogshuggar- promenad i värmen. Förskolan hade fina bilder på sin blogg från kvällen.

När jag kom hem vid halv sju så gick jag raka vägen ut och tränade agility med jäntorna, alla var med den här gången. Vi byggde en väldigt snabb bana med klurig slalom. Bara Uno som fick köra och sedan fick Vie träna lite efter. Hon tog tolv pinnar slalom (utan bågar) 2 ggr i rad. Är en riktig stjärna det där!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar