lördag 2 september 2017

Fin vecka ändå

Det känns som att veckorna bara far iväg nu. Stefan jobbar ju skift vilket gör att jag har kvällarna helt för mig själv. Har hunnit med att träna lite och klippt gräset. Efter en härlig dag på orn i onsdags så lyckades jag backa in i ett träd. Fick lite extra att fixa då om jag säger så. Väldigt onödigt och en väldigt dyr läxa för att lära sig använda backkameran. Tur i oturen var det ju ändå att vi hade rabatt på självrisken och att Karrossericenter ligger på vägen till jobbet. De fixade till den ganska ordentligt på fredagen så jag fick upp luckan. På onsdagskvällen kom Erika och Nora och tränade en sväng. På torsdagen var Jonas hemma så då fick jag också lite sällskap. Var ju inte för att träffa mig direkt men han skulle kolla på fotboll. På fredagen kom Emil hem och då hämtade jag honom i Bollnäs. Han hade åkt bussen dit och träffat någon kompis. Då passade Jonas på att följa med och bli lite sponsrad på kläder och Emil med för den delen. Tur de har en rik morsa som bara betalar och ser glad ut. Sedan köpte vi med mat hem, inte ofta hela familjen äter ihop längre. Var och kollade till fåren just när solen gick ner. Fort de blir mörkt nu, tur jag har bra lyse så jag kan träna ute ändå. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar