lördag 6 september 2014

Jobbet


Tycker att varje vecka går så fort. På tisdagen känns det som att man ska hinna massor när man ska jobba i tre hela dagar. Men så blir det torsdag igen, jag har i alla fall fått igång bloggen men det gjorde jag hemma på fritiden annars hade det aldrig hunnits med. Har även bestämt att jag kommer att vara i gympasalen och ha musiken. Nu körde jag helklass med 5-6:an för då var det ledigt där. Om jag ska köra halvklass så är det ju mest för att man ska kunna spela och jag har ändå inget att spela på än. Jag har hittat stolar och några pallar samt att vi ska fixa fler hyllor så jag kan ha prylarna där nere. På tisdagskvällen hade vi APT så då blev det lång dag. På torsdagen var vi på Knöttas, tror aldrig det varit så varmt och skönt. Men det var ju extra tidigt i år också, nu ska det nämligen bli konstgräs på Knöttas. Det var ju kul att vi kunde träffas i år i alla fall trots att vi inte är kommunala längre.

www.segersta.moobis.se
Är adressen till nya bloggen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar