fredag 26 september 2014

Veckan

Förra veckan försvann väldigt fort. Det var lite grejer som var planerat och en del som kom till. Soc var hit på måndagen och de var nog här ett par timmar och sedan gjorde vi i ordning för att ställa in kossorna till natten. Sedan följde tre vanliga jobbdagar med musik och fritidsjobb. Har varit fortsatt slemmig i halsen så det verkar ha tagit om. Hostar och har mig mest på mornarna. På tisdag kväll var Erika och Lava här och tränade lite. Uno tränade när dom kom och attans vad störd han blev av att Erika bara stod och tittade på. Måste nog börja träna med fler i närheten snart. Han fick i alla fall titta på när Lava sprang sen och då skötte han sig i varje fall. På fredagen var jag i ladugården på morgonen och på fritidsjobbet på eftermiddagen. På kvällen var jag upp till klubben med priser och tänkte bygga bana men dom var redan klara. Uno fick följa med, det var nästan första gången han var på en annan plats. Det luktade väldigt mycket och alla visste vad han hette... Han träffade flera hundar också. Han är ju liksom fantastisk den där hunden för miljö träningen har ju varit minimal och han tar det med sånt lugn ändå.

För övrigt så har det varit en ganska jobbig vecka. Jag kan inte förklara varför men det kommer liksom över en helt utan förvarning ibland. Det kan var något simpelt som en debattartikel i tidningen eller att köpa morötter. Jag gör ju knappt någon sallad här hemma längre eftersom det bara var vi som åt. Tur att maten ingår på nya jobbet och de har ett rejält sallads bord varje dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar