måndag 8 september 2014

Snart så...

Igår fortsatte jag med mitt äppelprojekt men jag byggde även upp en massa på agilitybanan. Alla tunnlar tex för jag tänkte Uno ska få träna på att ta dom själv. När det ligger två parallella och jag stannar på  ena sidan och han ska hitta ingången själv. Har satt upp långhoppet också för det har han aldrig sett. Sara var och tränade en snabbis med salsa, hon ska ju köra henne i Väsby den 20:e. Hon tyckte det var jättekonstigt men det var nog mest för att jag var där. Hon körde i alla fall fast hon sprang till mig mellan varven liksom. Det kommer gå jättebra när inte jag är med. Tog in fåren i fållan så alla fick träffa dom lite också. Var och matade kvigorna vid stallet, tog lite bilder.

Idag har jag skurat mjölkrummet och om fikarummet var fullt med flugskit så vet jag inte om det var ännu värre här. En fördel är ju att allt är kaklat så det går lätt att skura. På eftermiddagen var jag och hämtade euro, handlade bakgrejer till fritids, klöpp mig och röstade. Allt för att vara riktigt redo tills på torsdag då vi åker till Luxemburg för agility VM. Jag har slitit så grymt de sista dagarna så jag förtjänar lite semester. Enda orosmomentet är hur det ska gå för hundarna. Stefan har liksom fullt program ändå. Hoppas Sara och Emil hjälper till lite annars kommer de bli väldans rastlösa. Undrar hur salsa tar det att jag försvinner, hoppas det går bra men hon är verkligen bara min hund hon. Kan tänka mig att hon kommer vara lite nere. De andra kommer att klara sig bra! Tur det bara är fyra dagar. 

Många äpplen är det!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar