söndag 7 september 2014

Skitlördag

Vet inte om det var för lite sömn eller sviterna efter besöket hos psykologen igår som tog ut sin rätt. Jonas kom hem sent och skulle ha skjuts tidigt. Kände direkt när jag vaknade att det skulle bli en jobbig dag. Ute i skogen denna underbara höstdag bara slår det mig hur fel det är. Du älskade också hösten och du brukade hjälpa mig med äpplen och sånt. Du borde vara med mig!!!! Tvättade dina gamla ladugårdskläder och hittade ett par strumpor som var dina. Säkert hjälpte sånt till med att röra upp. Höll mig sysselsatt större delen av dan, så får man timmarna att gå. Klippte gräset på agilitybanan och körde bort alla äpplen på den sidan. Blev en halv skopa och då sitter det ännu mycket kvar på träden, är 4 äppelträd på den sidan. Tränade lite agility med alla hundarna (utom Zeb då förståss) Skulle åka och handla som tur var följde Emil med så gick det lite lättare. Städade nedervåningen också, det var ganska skitigt efter stora ladugårdstvätten. På kvällen beställde vi pizza. Satte mig och sorterade mina spellistor på Spotify och hittade dina listor. Jag kan inte ta bort dom lika lite som jag kan ta bort dina gamla meddelanden från telefonen. Gittan var och bytte blommor på kyrkogården. Jag köpte och satte här hemma istället. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar