lördag 4 juli 2015

Done

Det tog tre dagar sedan var allt hö inne. 26 lass blev det, är nästa 40 ton det. Ska väl räcka en bit i alla fall. Det blev 28 rundbalar också. Det är sällan det är sånt här fint väder faktiskt. Sol, värme och en hel del vind. Vet inte om vår solskyddskräm är gammal för jag har då blivit röd då det räcker. Hade anmält Uno till Fagersta igår och salsa idag. Men jag kunde ju inte veta vilket väder det skulle vara när jag anmälde. Dessutom är jag inte bra i knät heller. Har i alla fall tränat både igår och idag, i dag bara Uno. Varje eftermiddag har jag varit ner till sjön. Snoddas är jättedryg för han tror vi ska åka och bada så fort jag kommer in. Han älskar verkligen att simma! 
Min present från jobbet kom till nytta. Tror kanske inte att det var så de tänkt sig picknicken .














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar