söndag 19 juli 2015

Salsa fick tävla

For iväg till Älvkarlebys dubblerade klasser i både agility och hopp. Uno var också med och minglade. Vi diskade oss i tre av loppen. Men salsa var väldigt glad så det gjorde inget. Har själv lite svårt att tagga till när man mest bara tävlar för att det är kul. Jag tar det som en bra träning liksom och jagar ju inga pinnar alls. I det första hopploppet fick vi 5 fel. En vägran på slutet när hon skulle in i en tunnel. Hon hade inte så bra tid fast det kan ju bero på att var otroligt vid och övertaggad. Hon tyckte som sagt att det var väldigt kul. Fick med mig lite ny träningsinspiration hem så i kväll har jag byggt ny bana. Jag har tränat lite också mest med Uno. Plockade blåbär på promenaden på fm som jag gjort paj av. Annars har jag börjat plugga lite, måste ta tag i det där. Ska försöka jobba på i två dagar nu. Sedan ska ju Uno och jag till Borlänge. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar