onsdag 22 juli 2015

Yey!

Skulle ju plugga i två dar... Hmm har jag gjort det? Nä skulle väl inte tro det. Men jag har börjat i alla fall. På tisdagen var jag till jobbet och hämta lite prylar till mina uppgifter. Fick för mig att jag skulle börja jobba till veckan men jag är ledig den också. Tur det! I går skjutsade jag ut Emil till stugan för han skulle vara där några dagar. Hjälpte honom att bära ut lite packning och fick med mig sängkläder som Jonas glömt i fjol. Det är himla fint där ute ju, själv har jag inte varit där sen 2013. Då var Uno valp och Olle och jag var där ett par dagar och målade lite. Olle älskade att vara där ute men redan den där sommaren var han dålig. Satt på bryggan och stirrade ut över vattnet kommer jag ihåg. På kvällen var jag till mamma för vi skulle bestämma lite inför kusinträffen på fredag. Sedan var jag till Liza och Tomas och hämtade en sån där solfilt till bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar