söndag 26 juli 2015

Regn och plugg

Dom hade ju lovat regn och gräsmattan var lång igen så jag skyndade mig att klippa. Sov dock till tio!!! Har väl nästan aldrig hänt, fast jag var upp vid fem för då ville Uno ut. Promenaderna tar lite tid då man inte kan låta bli att stanna och äta bär. Var och bytte vatten åt fåren och kollade till dem. Skjutsade Emil som skulle till stugan igen. På kvällen på lördagen kom regnet mycket riktigt. Sedan har det regnat i princip ett helt dygn. Skrev klart min processrapport som skulle ha varit inne i maj. Skickade in den idag. Nu är det bara alla andra uppgifter kvar. Tyckte själv att jag kunde vila lite från textila produkter. Så jag städade i stället, det var väldigt välbehövligt. På kvällen spikade jag fast tunnlar och satte upp alla hinder efter gräsklippningen. Nu är det klart och träna bara det blir väder. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar