onsdag 8 juli 2015

Mest hundfix

Dessa dagar har jag pysslat på i lite långsammare tempo. På måndagen mådde jag illa på förmiddagen hade lite huvudvärk om det var det som det berodde på. På eftermiddagen borstade jag Kovo och salsa. Salsas päls tunnades nog ur till hälften och jag använde urtunningssaxen på svans och bakben där det var riktigt långt. Hon blev hur fin som helst men det tog också några timmar. På tisdagen var jag äntligen till Bollnäs tror det var flera veckor sedan sist. Var och handlade en massa saker på Dollar och Granngården. Var äntligen till bibblan och skaffade ett lånekort och hittade ju en massa kurslitteratur som inte finns att få tag på att köpa. Så nu är det väl bara att plugga då....
Igår kväll tränade jag sista svängen på den kombinationen jag haft uppe tagen från boken grunden är grunden. Klöpp gräset i går kväll och började fundera vad jag skulle bygga istället. Kollade i boken men hittade inget, plockade fram alla mina gamla anteckningar och började skriva av de jag tyckte var bra. Det var ganska intressant då de första banorna var från -97. Man kan ju konstatera att det hänt en del ned agilityn sedan dess.
Nu har jag dock inte byggt nåt nytt, vi har knappt varit ut på eftermiddagen för det vräker verkligen ner. Sedan är det bara 11 grader också. Lite skillnad mot vädret i helgen. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar