torsdag 30 juli 2015

Mäh

Såg att gräset var långt igen. Säga vad man vill om vädret, det är då bra för återväxten i alla fall. Å blåbären är stora som körsbär!  Igår hade vi riktigt varmt och skönt faktiskt. Har pluggat lite men inte går det så lätt som jag önskar precis. Jag har dåligt med inspiration till mina skisser vilka ska vara grunden för mina uppgifter. Ja, ja är väl bara att göra nåt så lärarna blir nöjda. I tisdags kom Erika hit och tränade lite med Lava. Jag passade på att köra lite med Uno så han fick lite störning. Klart han var störd av henne men inte värre än att han kunde köra ändå. I kväll var vi till Tierp och jag vet då inte hur jag ska göra med vovven. Tycker nästan det blir värre för varje tävling. I kväll tog han typ 1 hinder sen drog han iväg och försökte hälsa på nån eller lukta. Tur att folk runt omkring är snälla och knuffar in honom på banan igen så vi i alla fall får springa några hinder ihop och komma till målet. Han är inte ett dugg intresserad av någon belöning på tävling heller. Han som leker och kampar med vad som helst här hemma. Gah! Svårt det där! Hemma är han ju riktigt duktig emellanåt. Har filmat lite nu när jag tränat mest för att se alla tokigheter man pysslar med själv som man inte tänker på. 
Film Uno: http://www.youtube.com/watch?v=LZ9Mc62HjwI&sns=em

Tur han är söt i alla fall! 

Han ligger i soffan och salsa i fåtöljen på kvällarna. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar