lördag 19 september 2015

Blöt fredag

Alltså men fredagen var det blötaste på länge. Blötte ner det första regnstället på promenaden. Det andra blev både blött och geggigt då vi skulle flytta och mata en massa djur. Sedan slutade det plötsligt att regna och då blev det svettigt i stället. Bonden bjöd Jonas och mig på mat på Hambo. Sedan blötte jag ner mig för tredje gången då jag skurade i ladugården. Nu är det bara lite smått kvar. Tvättade bort all skit med en dusch och blötte i och med det ner mig för fjärde gången. Var upp på klubben och byggde bana till på söndagen. Det gick ganska fort och Uno fick träna lite på framhoppningen sedan. Åkte hem och kollade på Idol. Det är bara vi hemma för Jonas är på nåt ungdomsledar-läger och är borta till på söndag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar