lördag 12 september 2015

Skön ledig lördag = not

Det är riktigt skönt att vakna utan klocka ibland och äta frukost länge och inte ha nån brådska. Så dagen började så där lugnt och med en promenad till skogen efter det. Men! Eftersom min man ville att vi skulle umgås idag så fick han välja aktivitet. Det blev röjning vid hundhallen! Han gick med klinga och tog busk och jag med snöre och tog gräset. Sedan fick vi för oss att vi skulle skrapa lite också. Det behövs bara lite grus så fick vi till en extra parkering. Sedan matade vi djur både hos Gittan och i korsningen. Var hem och lunchade tacosrester från igår. Gick ut och skurade i en timme lite drygt. När jag kollade på klockan så var den redan kvart i 4 och jag hade lovat att hämta Anna före 4. Det blev en väldigt snabb dusch, vi var och tittade när Jonas spelade match mot enånger. De förlorade med 1-3 men det var kul att se ändå. Skjutsade hem Anna, handlade och tränade lite när jag kom hem. Sedan blev kvällen ganska stillsam. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar