onsdag 16 september 2015

På kurs i regn

Jamen då har jag snart gjort en arbetsvecka till då. Igår var det trist på eftermiddan då det regnade och det blir ganska trångt och varmt på vårt lilla fritids. Hämtade Erika som hade klätt på sig sjukt mycket kläder. Fast det var nog helt rätt för bara vi kom fram så började det regna. Så när man springer i regnkläder blir man ju så himla varm och sedan sitter man och tittar på och blir kall. Jag var så blöt om fötterna när jag kom hem sen så jag tror jag duschade hett i en halvtimma. Sedan blev jag trött och la mig. På kursen var Uno faktiskt duktig synd bara att han matte är så trög när det gäller särskilt de där flygplanen som Erika kallar dem. Jag är så dålig i min tajming!!!! Slalomträning körde jag lite hemma på måndagen. Satte upp 4x3 på en raka. Han var lustig för han tog det fint ut mot vägen men det var tydligen svårt åt andra hållet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar