tisdag 29 september 2015

Inte ledigt precis

Hade en del att göra på fredagen, söndagen och måndagen eftersom jag skulle till Umeå till veckan. Det har varit ett härligt väder hela helgen. På fredagen matade vi djur på alla håll. Halmade åt fåren och rev ett staket. Erika kom och tränade en sväng. Hann faktiskt med att göra lite extra uppgifter till kursen också. På söndagen flyttade vi kvigor. Jag klöpp gräset och var till Hundhallen och städade. Satte upp ny kombination och sydde ett par vantar till av en gammal ulltröja. Var och handlade på kvällen. På måndagen var det dags att mata alla djur igen. Men jag var även till Bollnäs. Handlade grejer till Hallen och var på bibblan. Köpte en ny resväska vilket var tur så jag fick med mig alla saker. Hann med att tvätta, vattna blommor, städa, laga ett staket och träna med hundarna också. Innan det var dags att hoppa på tåget till Umeå.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar