fredag 11 september 2015

Snabb vecka

Vet inte vad det var men veckan gick verkligen vrålsnabbt. Det var en vanlig vecka utan något särskilt så det blev musik med alla grupper. Fast vi har haft musik i klassrummen för äntligen så ska vår gympasal målas. Det kommer bli sååå fint. Det har verkligen varit stora hål i väggarna. På torsdagseftermiddagen åkte vi hem till mig och hämtade en släpvagn med virke till kojbygget. Hade några bra barnarbetare med mig. På måndagskvällen var det APT och på tisdagskvällen kurs. Jag blir nästan sur på Uno för han är skitduktig där. Vi kör jättesvåra grejer som vi sätter. Sedan ska han bete sig som om han aldrig sett ett agilityhinder på tävling. På onsdagskvällen var jag jättetrött och gick och la mig tidigt. Så ringer Emil vid 22.30 och har låst sig ute. Inte mycket man kan göra åt det 80 mil söderöver. Det blev någon timmes oroligt väntande innan vi fick höra att han kommit in igen. Har klippt gräset den här veckan och byggt ny kombination så jag kan träna lite. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar