fredag 25 september 2015

Svettig vecka

Måndagen var tråkigt då jag i princip satt och pluggade hela dagen. Sedan har liksom veckan fortsatt så, ibland blir det bara för lite tid över. Har ju jobbat i dagarna tre och varje kväll har jag suttit vid datorn. Till och med efter kursen på tisdagskvällen blev det någon timmes plugg. Uno var lite vimsig på kursen, taggad och pigg men lite stökig. På slutet skärpte han dock till sig och det blev bra. På onsdagen var 3-6 på friidrottstävlingar på Höghammar. Vi andra passade på att vara ute hela dagen. Jag började ju 9.30 så jag fick äran att köra ut maten. Vi var vid klockstenen och hembygdsgården. Det var lite regn i luften hela dagen men riktigt skönt väder ändå. Ungarna var glada och visade mig med glädje sina ställen i skogen. Vi plockade lingon och blåbär innan jag tog bilen och de andra gick igenom trollskogen till hembygdsgården. Där åt vi, lekte och målade med naturen. Helt fantastiska konstverk blev det! På kvällen fick jag sätta mig att plugga igen och jag tror klockan var närmare midnatt när jag lämnade in. Hoppas jag blir godkänd på uppgiften i varje fall. Det där tog nog priset i svammel. På torsdagen kom jag liksom på vid fyra att jag skulle vara borta till veckan. Det blev lite att fixa med det också. På kvällen blev jag tvungen att uppdatera klubbens hemsida. Det hade jag också skjutit upp med allt plugg. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar