torsdag 10 december 2015

Förvirrad

Känner mig helt förvirrad den här veckan. Tror det beror på att jag jobbade på måndagen. Trumpet-Tomas var ju där så vi var till kyrkan och tränade. På kvällen var vi med jobbet och åt julbord på Kungsholmen. Var mätt så det stod härliga till när jag kom hem och så vaknar jag två på natten av att jag är hungrig. Konstigt det där när man tryckt i sig hur mycket som helst. På tisdagskvällen var jag ganska speedad för då hade vi haft drop-in fika på fritids och man tog ju sig en slurk då och då liksom. Tur kursen för Jocke började på kvällen så man fick springa av sig lite. Uno var duktig men hans matte kunde ju beskrivas som ringaren i NotreDame eller nåt. Klumpig var ett för milt utryck i varje fall. Det ska bli så kul att kursa några gånger nu. Det bästa med att gå kurs och tävla är att man får nya grejer att träna på. Igår onsdag stängde jag på fritids och tänkte baka lussebullar när jag kom hem. Hann till och med smälta margarinet innan jag kom på att jag varken hade jäst eller russin hemma. Jäkla surrigt nu.... Idag har vi haft genrep med båda luciagängen. Ett gick bra och ett mindre bra men det brukar ju lösa sig i alla fall. Åkte förbi affären och kompletterade mitt kylskåpsinnehåll. Så medans jag bakade lussebullar så käkade jag upp ett 1/2 paket med pepparkaksdeg. Efter det fick jag lite ont i magen. Dumt men väldans gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar