tisdag 22 december 2015

Tid

Nu går dagarna lite extra fort kan ju bero på att jag har fullt upp. I helgen gick jag i ladugården och som jag nämnt tidigare så hinner man bara gå med hundarna, äta och skjutsa nån sen är det dags att gå ut igen. Inte blir det riktigt ljust heller men varmt blev det i varje fall. Det var värmerekord på flera håll i Sverige. På vissa orter var det varmare än på midsommar. Gick i ladugården även på måndags morgonen eftersom Sara fått jobba extra. Var så trött när jag kom in så jag var tvungen att lägga mig en stund på soffan. Skulle ha varit till Bollnäs men det hann jag inte. Åkte till Hundhallen med Salsa och Uno, körde två kombinationer och städade. Filmade med nya Iphonen och det blev riktigt bra kvalite faktiskt. 
De har sett tre vargar här i närheten och sedan hade dom hittat en slagen älgko med kalv också. Känns sådär när jag har mina får ute. 

Försökt att fixa till julmyset i ladugården lite.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar