fredag 18 december 2015

Sista skolveckan


De sista dagarna blev intensiva. På tisdagen hade vi pysseldag hela dagen och på kvällen skyndade jag iväg på kurs med Uno. Det var en ganska svår övning med slalomen jättenära andra hinder. Elna var snäll och filmade och det är ju väldigt nyttigt att se. Tror jag kommer att tänka på att svära mindre och springa mer nästa gång 

På onsdagen fyllde jag år och firade hårt hela dagen. Åt jullunch, gjorde jul-rappar med 3-4:orna och knöt skridskor. Stängde på fritids och svängde förbi Ica och hämtade paket. Sedan var jag ut och hjälpte till i ladugården för gubben var själv. Kvällen ägnades åt lek med Iphone6s. Det var inte helt fel, det enda som är lite dumt är att jag inte kan ha mitt älskade Uno-skal. Det får jag väl sätta på min jobbmobilen.

Torsdagen bjöd på en repris, idag var det dock inte julmat utan julmusik i matsalen. På eftermiddagen hade vi knytparty då alla tog med sig nåt med kollegorna. Jobbade till 17 och sedan ut i ladugården efteråt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar