torsdag 3 december 2015

Helg lugnet

Det infann sig liksom inget lugn... Helgen rusade på i ett rasande tempo. Ladugårdsjobb i tre och en halv dar. Man hinner inte så himla mycket mellan stöken. Men huset var i stort behov av städning så det fick jag lov att klämma in.  Kom liksom på att det var första advent och började reka i det här med ljusstakar. I år var det mycket trasigt, som i t ex hundhallen fick jag bara igång en av tre. 
På måndagmorgonen var jag i ladugården och for till Segersta för att träna lite lucia eftersom jag tänkte ta studiedag på tisdagen. När jag äntligen kom hem vid 14 tiden så var hundarna helt galna. Tror aldrig jag sett Uno så galen. Han fick följa med till hallen när jag fixade med ljusstakar. Tränade grundsvängar på hopp, runt och starter. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar