torsdag 13 juli 2017

Började röja

Flyttade fåren på onsdagen de blev ganska glada och få nåt nytt. Sedan började jag röja i ladugården det var ganska mycket att städa innan man kunde börja skura om jag säger så. Skurade i 11/2 timme innan träningsvärken kom. Sedan hade liksom den dagen gått. Duschade och var upp på klubben, lämnade ett långhopp och fem hinder. Lagade A-hindret som ju gått sönder. Bytte många skruvar men vet inte hur länge det håller. Känns som skivan är full med hål eller nåt. Lastade in lite nya hinder och gick igenom en hel del gammalt rammel från sekretariatet som de hade städat idag. Sedan hade vi möte också. Kom väl hem vid tio kanske. Idag har jag varit lite seg, inte fått så mycket gjort men man kan väl ha såna dagar på semestern också. Har pratat i telefon med några fina vänner i alla fall. Skönt att det finns någon som bekräftar att jag inte håller på att bli galen. Vilket jag faktiskt tror ibland! Idag fyller Emil år, första året han inte är hemmavid. Konstigt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar