torsdag 6 juli 2017

Lite annorlunda vecka

Jobbade måndagen och var ledig på tisdagen i stället. Vi har röjt och städat ganska mycket. Jobb onsdag och torsdag. På onsdagen for vi till hembygdsgården i Hårga. Köpte fika åt barnen och tittade på allt gammalt och vackert. Sedan for vi till Bollnäs och handlade lite. Letade lite klädkorgar mm. Halvpaniken som infann sig när jag inte fick i någon växel på Biltemas parkering går inte att beskriva. Ringde den enda jag kunde tänka mig som visste nåt om bilen i fråga som jag hade i telefonboken. Som tur var det en snäll man som hörde att jag hade problem med kopplingen och erbjöd sig att hjälpa till. Han fick igång den så vi tog oss hem. Idag så var vi upp på Kasberget, mitt första besök där. Konstigt för det var ganska nära och inte vrålsvårt att gå. Mycket fint! På kvällarna har jag tränat lite, på tisdagen körde vi en kombination med slalomss och idag körde jag balansens ett par gånger var. Började också på med hindren till klubben, får lov att borra om dem. Emil kom hem men var i alla fall på tisdagen uppbokad så jag knappt sett honom.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar