fredag 21 juli 2017

Pust

Den här veckan har jag varit ganska effektiv. Gjorde äntligen slag i saken och flyttade klubbens hemsida. Har ju velat gjort det en längre tid och få den mobilanpassad. Det var lite nervöst när jag rensade den helt och stänga ner den gamla liksom. Men flytten fungerade bra och man kom snabbt åt den nya och jag kunde börja bygga upp den från början. Kontaktade mitt boende till helgen i början på veckan och då visade det sig att de missat att jag har hund med mig. Fick lite panik och började maila runt och försöka hitta nytt. Hade tur och fick tag på en jättestor, fin stuga. Ganska dyr men vad gör väl det! Försökte lura med gubben men han påstod att han är less på agility. Vi har ju bara gjort klart alla Hopphinder till klubben och vi hade hela 14 st. Han har borrat två hål i varje hinderstöd alltså 28 hinderstöd blir nästan 60 hål. Förstår inte vad han gnäller för. Jag har även fixat två långhopp. Offrade ett som redan var trasigt och gjorde till xsmall. Viktigt att tassavtrycken blir riktiga enligt Sara som ju målat dem från början. Har också skurat flera dagar och är klar med mer än halva ungdjursladugården. Har klippt gräs, skrivit ut presentkort och städat. Bakade till kusinträffen och tänkte fel med receptet varpå kakorna typ svämmade över i ugnen. För det första var det väldigt länge sedan jag bakade överhuvudtaget. Men för det andra har jag aldrig misslyckats med något jag bakat förr. Men eftersom jag har bestämt att se positivt på allt skit som händer så får jag väl ta lärdom av det då. Hur som helst bakade jag nya till kusinerna. Vi var på skolan på torsdagskvällen. Vi var väl uppåt 30 personer i alla fall. Efter promenaden på tisdagen så var Vie halt, jag beställde tid i Gävle på fredagen. Tänkte att jag kollar väl upp det på vägen när jag ska till Munkfors. Med mitt nya positiva tänk så tänkte jag att det kan vara skönt så behöver jag bara springa 6 lopp i helgen. På torsdagen var hon dock ohalt igen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar