tisdag 11 juli 2017

Semester

Har haft två semesterdagar då och är redan smått rastlös. På morgonen igår dök det upp en kvinna på gården och hade kört på en katt. Fixade lite med det, åkte och tog en bild och la ut den på fb. Vore ju bra att få veta vems kisse det är. Eftersom jag var lite rastlös skrev jag en lista, sedan kändes det genast bättre. Drog igång och mockade ur fårstallet som första projekt. När jag ändå var i farten så blåste jag över det med högtryckstvätten också. Fixade ett långhopp men Sara blev inte helt nöjd med det. Kan hända jag måste måla det. Var och lunchade på Hambokrog med Emil. Han åkte bussen vid 17 tillbaka sen. Det blir alltid tomt och trist när han åker. Rakade Kovo som blev riktigt ful. Städade på kvällen och sedan var jag ute och satte upp en kombination. Peter kom förbi och körde lite balans ooch A-hinder.  Idag tisdag målade jag långhoppet, halmade åt fåren och vattnade dem. Sedan fixade vi fem hinder till klubben, ska ta med dem i morgon. Har varit upp på klubben fler gånger på en månad nu än under de fem föregående åren känns det som. Erika ringde och kom förbi och ville träna lite så det gjorde vi efter promenaden. En ganska kort hoppkombination och en start blev det. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar