lördag 22 juli 2017

Flyt

Har faktiskt lite flyt just nu. Drog ju iväg med den ohalta hunden till veterinären ändå eftersom jag ju beställt tid. Lät henne vara lös i skogen på promenaden, tänkte jag kunde provocera fram nåt men inte då. Veterinären klämde igenom hela jycken och det bekom inte henne. Så veterinären ville ju nästan inte skriva ut det där intyget. Då jag hade tänkt stryka henne, jag bestämde att jag startar i stället så får vi se. Fick låna toaletten och dricka kaffe i alla fall. Drog vidare mot Munkfors och kom fram till världens finaste stuga med gångavstånd till tävlingarna. Det hade jag ingen koll på! Så himla skönt att bo så nära och så fint. Tog en promenad på kvällen och de första man träffar på är Lina och Olle gamla kennel F-F vänner. Det kändes helt plötsligt så rätt att befinna sig i den värmländska skogen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar