måndag 10 juli 2017

Mora

Shit vilken lång dag det blev, när speakern till sist ropade: då tar vi in dagens sista ekipage Karin Spännare med Salsa! ja då var väl klockan 19.20 eller så. Var ju där ganska tidigt också eftersom jag hade Uno i ettan. Det blev mest disk med båda hundarna. Uno tror jag att han svarat på min självständighetsträning vilket nu gjorde att han inte kunde svänga. Sedan hade han problem med att se slalomen eller också var det bara att han sprang för fort. Han missade i alla fall ingången i tre klasser. Salsa debuterade i klass 2, då jag flyttat ner henne. På så sätt kommer hon ju att få tävla annars blir det ju inget då jag inte åker på klass tre tävlingar. Inte spelar det henne någon roll i vilken klass vi springer. Hon var väldigt lycklig i alla fall! Hade några disk och ett riktigt bra lopp men då rev hon ett. Vie var också med, det var det enda som var bra med den långa dagen att jag hann borsta henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar